مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی رای مثبت

اگر نیاز به مشاوره حقوقی دارید و قصد دارید در زمینه های مختلف مشاوره حقوقی بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید.

مشاوره حقوقی که به دو روش کتبی و شفاهی امکان‌پذیر است، به معنی عمل به وکالت است و این وظیفه تنها بر عهده وکیل است. مشاوره حقوقی نباید با اطلاعات حقوقی جایگزین شود؛ چرا که هر کسی غیر از وکیل نیز می‌تواند اطلاعات حقوقی داشته باشد، اما ارائه مشاوره که لازمه آن تجزیه و تحلیل کامل قوانین حقوقی است، فقط در حوزه فعالیت یک وکیل مجاز قرار دارد و در یک مرکز مشاوره به انجام می‌رسد. توجه به این نکته ضروری است که انجام مشاوره تلفنی با وکیل حقوقی بدون داشتن مجوز و مهارت وکالت، خلاف قانون است و برای شخص خاطی پیگرد قانونی و مجازات در پی دارد.

مرکز مشاوره موسسه‌ای است که برای ارائه با کیفیت‌ترین خدمات حقوقی به مشتریان خود تاسیس شده است. هدف این مرکز، مشاوره با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی در مسیر موفقیت آنهاست و خدمات کامل حقوقی را تضمین می‌کند؛ چرا که به طور کاملا قانونی در زمینه پروژه‌های فردی، خانوادگی، تجاری و … مشاوره می‌دهد. ارائه مشاوره حقوقی به مراجعین نه تنها به معنای داشتن دانش حقوقی و توانایی‌های ارتباطی مربوطه است، بلکه ملزم به شناخت محیطی است که افراد تحت مشاوره در آن زندگی یا فعالیت می‌کنند. برای رسیدن به این مهم، تیم مشاوره رای مثبت در صدد است با هدف خدمت رسانی کامل و باکیفیت به مشتریان خود، پس از مطالعه و درک دقیق موضوع حقوقی خاص آنها، بهترین مشاوره مرتبط با آن را توسط وکلای مجرب و متخصص خود ارائه دهد. از این رو، مشاوره حقوقی هر موسسه اساساً با سایر موسسات و شرکت‌های حقوقی که روش‌های خلاقانه و متنوعی از خدمات حقوقی ارائه می‌کنند، متفاوت است. خدمات موسسه حقوقی رای مثبت شامل تجزیه و تحلیل عمیق هر مورد خاص با حداقل مشارکت و زحمت برای مراجعین است؛ در طول فرآیند کاری تیم مشاوره حقوقی، رعایت کامل، دائمی و دقیق اصل محرمانه نگه داشتن اطلاعات حقوقی افراد الزامی است.

در ادامه مجموعه‌ای از خدمات حقوقی ارائه شده توسط موسسه حقوقی رای مثبت را مشاهده می‌کنیم؛

۱. قراردادها: وکلای حقوقی رای مثبت می‌توانند با توجه نیازهای قراردادی افراد یا شرکت‌ها در تجارت و اقتصاد، به آنها مشاوره حقوقی دهند. مشاوران حقوقی فرم استاندارد قراردادهایی که ممکن است مشتریان نیاز داشته باشند را آماده می‌کنند و همچنین به آنها کمک می‌کنند تا از صحت و قانونی بودن قراردادهایی که با دیگران تنظیم کرده‌اند، اطمینان حاصل کنند.

۲. سازمان‌های تجاری: وکلای مجرب حقوقی رای مثبت با ارائه مشاوره حقوقی در مورد قوانین کسب و کار به افراد کمک می‌کنند تا مدارک لازم برای راه‌اندازی قانونی تجارت خود را جمع‌آوری کنند و اطلاعات حقوقی کافی در مورد آن به دست آورند.

۳. املاک و مستغلات:  کسانی که قصد فروش یا خرید ملک خود را به منظور سکونت یا کسب و کار دارند، می‌توانند از طریق مشاوره حقوقی با شبکه وکلای املاک حقوقی رای مثبتل، به طور قانونی به مسائل مربوط به املاک تجاری و مسکونی خود رسیدگی کنند. این شبکه حقوقی در مورد همه مسائل مربوط به املاک و مستغلات از نظر خرید یا فروش، اجاره، شروع پروژه‌های ساخت و ساز و توسعه، حل مسائل منطقه‌بندی و انواع دیگر معاملات ملکی به مراجعین خود کمک می‌کند.

۴. مالیات و مجوزها:  وکلای مالیاتی این مجموعه در مورد عواقب مالیاتی معاملات تجاری و مشاغل، اطلاعات حقوقی مورد نیاز را در اختیار موکلین خود قرار می‌دهند.

۵. امور کیفری: همانطور که از اسم آن مشخص است شامل مشاوره تخصصی وکیل در زمینه پرونده‌های جزایی، قتل، سرقت، کلاهبرداری و … است و جزو مهم‌ترین و سخت‌ترین وظایف وکلا به شمار می‌آید.

از کارهای روزمره این روزها و پیچیدگی های که در روابط بین انسان ها وجود دارد و با به وجود آمدن روابط جوامع وپیشرفت و کامپیوتر به طبع روابط حقوقی و به وجود امدن قوانین و مقررات پیچیده و زیاد و مفصل نیاز به مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تهران یا کارشناس حقوقی را می طلبد .

چرا به مشاوره حقوقی نیاز داریم؟

همه ما کم و بیش در زندگی خود اعم از شخصی کاری و یا حتی در معاملات که روزانه انجام می‌دهیم با مشکلاتی مواجه شده‌ایم . مشکلاتی که اگر از راهنمایی یک فرد به عنوان مشاور بهره‌مندی شویم خیلی سریعتر و آسانتر می توانستیم در آن مشکلات فائق آورده و حضورشان را در زندگیمان کمرنگ سازیم.به جرعت می توان گفت این شگرد اصلی افراد موفق است که همیشه پیش از انجام هر کاری از راهنمایی یک مشاور حقوقی استفاده می‌کنند مشاوره‌های که می‌تواند میلیون‌ها سود و منفعت را با آن برسند و جلوی هرگونه ضرر و مشکلات پیش رو را بگیرد و این در حالی است که همه چیز در راستای قانون پیش می‌رود.مشاور حقوقی به گفته بسیاری از وکلای دادگستری نیازی است بسیار ضروری که نادیده گرفتن آن تاوان سنگین را به دنبال دارد . شاید همه مردم از این موضوع اطلاع چندانی نداشته باشند که مشاوره حقوقی چه میزان ضروری در انجام کارهای روزمره دارد . اما کسانی که در سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند می دانند که در راستای تمام فعالیت های خود از جمله تنظیم قراردادهای متعدد می توانند از مشاور حقوقی ، مشاورانی که فارغ التحصیل رشته حقوق هستند یاری بگیرند . در مقابل که برات دیده شده که مشاور حقوقی نادرست مشکلات را پیچیده و درمواردی پرونده و مسائل حقوقی را لاینحل کردند که نتیجه آن چیزی جز پایمال شدن حقوق افراد نمی باشد.

از چه کسی باید مشاوره حقوقی دریافت کنیم؟

مشاور حقوقی کسی است که به واسطه دانش خود نسبت به قوانین اصول و خدمات حقوقی می تواند به شرکت‌ها و افراد در زمینه های حقوقی مانند قراردادها و حل اختلاف و دعاوی مشاوره بدهد . در زمینه مسائل حقوقی برای جلوگیری از ضررهای احتمالی مشورت با یک مشاور حقوقی و مجرب امری ضروری است چنین فردی با تسلط به قوانین و تجربه‌ای که دارد کمک می کند تا افراد انتخاب های درستی داشته باشند و از ورود خسارت آنها جلوگیری می کند پیدا کردن یک وکیل کار و یا کارشناس یا مشاور حقوقی مجرب شاید به اندازه پیدا کردن یک پزشک متخصص مهم و دشوار باشد زیرا ممکن است با یک مشاوره اشتباه مسیر زندگی فرد یا گروهی از افراد تحت تاثیر قرار گیرند . در حال حاضر دفاتر وکالت ، موسسات حقوقی و گروه‌های مختلف وجود دارند که خدمات حقوقی را ارائه می دهند و در این دفاتر افراد مختلفی نظیر وکیل و کارشناس حقوقی و قضات بازنشسته و … مشاوره می‌دهند.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started